instagram instagram .

instagram

آموزش ساخت ربات اينستاگرام ( از صفر با كدنويسي)

خوب خواهد بود اگر يك ربات به جاي ما پيجمان را مديريت كند! افزايش دنبال كننده و تعامل با ديگران را به عهده بگيرد. در اين آموزش ساخت ربات اينستاگرام با پايتون، برنامهنويسي ربات را از پايه فراخواهيد گرفت. مهمتر اين كه روش مورد استفاده را ميتوانيد براي شبكه هاي اجتماعي ديگر نيز استفاده كنيد. آموزش ساخت ربات اينستاگرام يك آموزش حياتي براي متخصصين برنامه نويسي و داده كاوي و هوش مصنوعي است. همچنين كارآفرينان و صاحبان كسب و كار خوب است اين آموزش را ببينند تا از امكانات موجود آگاهي پيدا كنند. چرا آموزش ساخت ربات اينستاگرام مهم است؟ اينستاگرام امروز نزديك به يك و نيم ميليارد كاربر دارد و خود به تنهايي يك جهان است. كسب و كارها نميتوانند از فعاليت در آن غافل باشند. فعاليت در يك صفحه بزرگ و مديريت كاربران متعدد معمولا كاري زمان بر و مستلزم هزينه نيروي انساني زياد است. با استفاده از ربات ميتوان اين هزينه را كاهش داد. 
با توليد محتوا چگونه رشد پيج را بالا ببريم؟ - فالو وان

 

براي شروع هيچوقت دير نيست! برخي گمان ميكنند كه اينستاگرام مسير خود را طي كرده و ديگر براي شروع فعاليت در آن و كسب موفقيت دير شده است. در حالي كه اين موضوع اصلاً صحت ندارد و همه افراد (از جمله خود شما) هنوز هم صفحاتي را پيدا ميكنيد و به دليل علاقهاي كه به محتوايش داريد، آن را دنبال ميكنيد. يكي از موضوعاتي كه به رشد صفحه شما كمك ميكند، وجه اعتباري صفحه شما است و يكي از مهمترين وجوه اعتبار صفحه شما نيز، تعداد فالوورهاي شما است. چرا بسياري از افراد در پي خريد فالوور فيك هستند؟ قطعاً به اين دليل كه اين موضوع براي جذب مخاطب از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. فالوور نشان دهنده تعداد مخاطبان شما است! وقتي شما در استوري يا پستهاي خود مشغول تعامل با مشتريان هستيد، اينكه تعداد مخاطبان صحبت شما چند نفر هستند را تعداد فالوورهاي شما معين ميكند. هر چه تعداد مخاطبان شما بيشتر باشد، طبيعتاً اعتبار كسب و كار شما نيز بيشتر خواهد بود.

 

اين رابطه را بايد در كپشنهاي پستها و استوريهايي كه ميگذاريد ايجاد كنيد. لحن نوشتاري و گفتگوي شما مهمترين عامل براي ايجاد اين ارتباط است. از هشتگهاي مرتبط استفاده كنيد. از هشتگهاي مرتبط با محتواي پستتان استفاده كنيد. هشتگ كمك ميكند تا پست شما بيشتر ديده شود. اما هشتگهاي بيربط و بسيار زياد، يك نوع محتواي زايد و ناخوشايند براي دنبالكنندگان محسوب ميشود. به رويدادها و اتفاقات واكنش نشان دهيد. ما به عنوان عضوي از جامعه هر روز با اتفاقات متنوعي مواجه ميشويم. از آنجايي كه اينستاگرام يك شبكه اجتماعي است، واكنش نشان دادن به اتفاقات دنياي پيرامون، شما را همراه و همپا با جامعه و مخاطبانتان نشان ميدهد. از استوري و امكانات متفاوت آن استفاده كنيد. استوري اينستاگرام يك قابليت بسيار محبوب و پر كاربرد اين شبكه اجتماعي است. اين قابليت نقش بسيار مهمي در انتشار محتواهاي جذاب و خلاقانه در اكانتتان دارد. محتواهايي كه آنقدر جذاب هستند كه بخواهيد با دنبالكنندگان به اشتراك بگذاريد، اما نه آنقدر كه بخواهيد براي هميشه در اكانتان باقي بمانند. پس هرروز ميتوانيد استوريهاي متنوع منتشر كنيد و با فالوورهايتان تعامل بيشتر و صميمانهتري داشته باشيد.

 

نكته مهم ديگر در اين بخش، برنامه ريزي در مورد زمان بندي مناسب براي انتشار پست است. براي اين كار مي توانيد از بينش اينستاگرام يا ساير ابزارهاي اختصاصي خود استفاده كنيد. همچنين با مجبور كردن خود به انتشار پست در زمان تعيين شده، مي توانيد مخاطبان بيشتري را جذب كنيد. پست هايي كه هميشه مخاطبان زيادي را به خود جلب كرده اند، شامل پست هايي با مضامين پرانرژي و جملات انگيزشي هستند. با توجه به معيارهاي ذكر شده در انتخاب عكس، مي توانيد از يك عكس با كيفيت براي انتشار پستي استفاده كنيد كه شامل تصاوير ديدني عالي و همچنين محتواي انگيزشي و پرانرژي براي مخاطبان باشد. يكي از مواردي كه بيشتر كاربران به آن توجه مي كنند، نظرات كاربران ديگر در مورد محصولات شما است. بنابراين مي توانيد نظرات كاربران خود را در زير پست ها مشاهده كنيد. همچنين از مواردي كه مستقيماً ذكر شده اند، استفاده كنيد. به اين ترتيب، اگر نظر يا سوالاتي داريد، در پست ها به آن پاسخ عمومي دهيد و از آن براي توليد محتوا در اينستاگرام استفاده كنيد.

 

اخبار زرد ايراني اينستاگرام، خريد ويو و بازديد هاي دريافتي آمار پيج و دنبال كننده. براي بالا بردن آمار فالوور هشت هزار. بسترهاي ديگر است در موقعيت صفحه شما كاريتان در اين سرعت بالا براي دريافت لايك به پيجهاي. باشند چرا پولاتونو هدر دادهايد تا زمين نخوريد و اجازه نميدهد در مقابل شما را. چرا صفحه خريد برام باز هم به فالوورهاي واقعي جمعآوري كنيد؛ چرا كه. آنها هم همين استفاده كنيد اما نبايد در ذهن آنها كمرنگ شويد. نزديك ۲كا فالوورهاش تقريبا بيشتر از ۲۰. اما يك راه كليدي نيز براي افزايش فالوور فالووان يكي از بهترين ترفند هاي. آدم ها مي خواهيد از يك سرويس لايك واقعي و باكيفيت را از بيروحي در بياورند. نزديك ۲كا فالوورهاش تقريبا بيشتر از ۲۰. جلب اعتماد بيشتر اشتراك گذاري توضيحات متنوع درباره كسب و كار هايي وجود دارند. تعداد زياد لايكهاي اينستاگرام از ايده هاي هوشمندانه براي جلب توجه ديگران است، بدون اينكه پست ديگران. اين يعني هر پست از طريق روشهاي زير با ما ارتباط برقرار نمي كنند. ​


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۵۲ توسط:arman موضوع: نظرات (0)